Tärkeä tiedote Nordean tilauslaskutukseen liittyen
Nordean tilinumeromme on suljettu 1.11.2024 alkaen. Tämän vuoksi Nordean pankkiin osoitetut automaattiset maksusopimukset raukeavat. Suorituksia Nordean tilillemme otetaan vastaan 15.11.2024 saakka.
Pyydämme ystävällisesti uusimaan Nordeaan ohjatun maksusopimuksen. Voit tehdä uuden e-laskusopimuksen verkkopankissasi samoilla laskutustiedoilla, valitsemalla maksun kohteeksi Osuuspankin tai Danske Bankin tilimme. Suoramaksu- ja suoraveloitussopimuksien uusimiseksi pyydämme olemaan yhteydessä omaan pankkiin.
Jos maksusopimuksesi ei ole Nordeassa, sinun ei tarvitse tehdä mitään.
Huomaathan, että 15.11.2024 jälkeen Nordean tilillemme suoritetut automaattisten maksusopimusten kautta maksetut tilausmaksut palautuvat tilillesi eli veloitusta ei tosiasiallisesti tapahdu. Tällöin lasku tulee maksaa normaalisti verkkopankissa ja tehdä uusi maksusopimus saman laskun tiedoilla, valiten saajaksi joko Osuuspankki tai Danske Bank. Verkkopankissa uusittu e-laskusopimus koskee seuraavaa maksujaksoa.
Pahoittelemme tilinumeromuutoksesta mahdollisesti aiheutuvaa vaivaa.
Voit tarvittaessa olla yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@hillagroup.fi tai soittamalla ma-pe klo 9-15 p. 020 750 4469